Regulamin Hotelu Stronie
§ 1
- Regulamin hotelu stanowi zasady wynajęcia pokoi i korzystania z infrastruktury hotelowej.
- Hotel świadczy usługi noclegowe, gastronomiczne, rozrywkowe i inne, zgodnie z profilem działalności.
- Opis pokoi, cennik świadczonych usług noclegowych oraz opis zakresu poszczególnych usług znajdują się na stronie internetowej hotelu oraz w recepcji hotelowej.
- Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę przedpłaty w wysokości 30% lub całej należności za pobyt w hotelu.
- Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Anulowanie rezerwacji jest bez kosztowe jeżeli zostało zgłoszone co najmniej na 4 dni przez planowanym przyjazdem do Hotelu Stronie, zwrot nastąpi w ciągu 7 dni roboczych na podane konto.
§ 2
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
Istnieje możliwość wydłużenia doby hotelowej do 15:00, po uprzednim uzgodnieniu z Recepcją hotelu.
Koszt przedłużenia rezerwacji wynosi 50% stawki za dobę. Po godzinie 15:00 naliczana jest opłata za całą dobę. - Gość powinien zgłosić życzenie przedłużenia pobytu o kolejną dobę hotelową w Recepcji do godziny 09:00 w dniu planowanego wymeldowania. Recepcja potwierdza możliwość w miarę dostępności pokoi.
- Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty rejestracyjnej.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzednich pobytów rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub pozostałych Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokój i funkcjonowanie obiektu.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym jako Goście osób zameldowanych w hotelu, między godziną 07:00 a 22:00 po uprzednim poinformowaniu recepcji.
- W hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 06:00.
- Niedozwolone jest przekazywanie pokoju innym osobom, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który został wniesiona zapłata.
- Zabronione jest przechowywanie w pokojach przedmiotów niebezpiecznych lub nielegalnych.
- Hotel może odmówić przyjęcia rzeczy, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca.
- Zasady odpowiedzialności hotelu za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług regulują przepisy Kodeksu Cywilnego, przy czym hotel nie ponosi odpowiedzialności za bagaż i inne rzeczy osobiste Gościa, wniesione do hotelu.
- Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżających Gości, na wniosek Gości będą wysyłane na koszt odbiorcy na wskazany adres. Koszt określa firma świadcząca usługę. W przypadku braku takiej decyzji hotel przechowa przedmioty przez okres 3 miesięcy.
Po upływie tego czasu pozostawione przedmioty zostaną zutylizowane. - Gość ma obowiązek pozostawienia udostępnionego mu pokoju wraz z wyposażeniem w stanie niepogorszonym.
W sytuacji wystąpienia szkody, Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową. - Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i zniszczenia zaistniałe na skutek jego zachowania lub zachowania podejmowanych przez niego Gości lub naruszenie bezpieczeństwa poprzez nieuzasadnione włączenie alarmu przeciwpożarowego – wartość materialną określa Kierownik Hotelu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa
i za rzeczy pozostawione w nim. - Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń, nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
- W obiekcie, wliczając w to pokoje Gości i pomieszczenia ogólnodostępne, obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i innych substancji. Palenie dozwolone jest wyłącznie na zewnątrz obiektu lub w miejscach do tego W przypadku naruszenia przez Gościa postanowień niniejszego regulaminu, niestosowania się do poleceń obsługi, nieodpowiedniego zachowania tj. obraźliwego lub agresywnego względem pracowników hotelu i jego Gości, hotel zastrzega sobie prawo do odmowy dalszego świadczenia usług oraz natychmiastowego wymeldowania Gościa
bez możliwości zwrotu opłaty za pobyt.
§ 3
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o bezzwłoczne zawiadomienie Recepcji. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja hotelu.
- Pomieszczenia ogólnodostępne w hotelu monitorowane są za pomocą kamer.
- Dzieci do lat 14 mogą przebywać na terenie hotelu tylko pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
- Wi-Fi dostępne jest na terenie całego obiektu. Hasło dostępne jest w recepcji.
- Hotel pośredniczy w przekazywaniu napiwków pracownikom hotelu w imieniu Gościa.
- Nie ma możliwości płacenia w walucie obcej gotówką.
§ 4
- Gość hotelowy po dokonaniu zameldowania w Recepcji otrzyma kartę magnetyczną służącą do otworzenia drzwi swojego pokoju. Bez niej nie będzie możliwe otworzenie drzwi od zewnątrz. W razie zgubienia karty, hotel prosi niezwłocznie zgłosić ten fakt w recepcji hotelowej. Za zgubienie karty Gość zostanie obciążony kwotą 30zł.
- Informacja w postaci alarmu odezwie się w momencie gdy drzwi pokojowe nie zostaną poprawnie zamknięte.
W tej sytuacji personel hotelu jest w pełni uprawniony do tego, aby wejść do pokoju i sprawdzić usterkę. - Bez włożenia karty magnetycznej w wyznaczonym miejscu przy drzwiach, światło w pokoju nie włączy się.
§ 5
Hotel Stronie zapewnia:
- Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gości.
- Profesjonalną i uprzejmą obsługę, bezpieczeństwo pobytu, zmianę pokoju (w miarę możliwości) bądź załagodzenie
w inny sposób niedogodności występujących się w pokoju. - W ramach bezpłatnych usług hotel ma obowiązek:
a. Budzić Gościa o oznaczonej godzinie, na jego życzenie.
b. Przechowywać bagaż Gościa w czasie jego pobytu w hotelu i krótko po nim, w miejscu do tego wyznaczonym,
po uprzednim zgłoszeniu przez Gościa tego faktu. - Sprzątanie pokoju, wymiana ręczników oraz pościeli ma miejsce na życzenie Gościa po 3 dobie pobytu.
Prosimy o wcześniejszą informację w hotelowej recepcji.
§ 6
- Rezerwacja pobytu w Hotelu Stronie odbywa się zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie.
- Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie jego danych osobowych koniecznych do wykonania usługi hotelowej.
- Dane osobowe przechowywane są i przetwarzane przez hotel na zasadach określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych oraz Polityce prywatności zamieszczonej na stronie internetowej oraz w recepcji hotelu.
- Podanie danych osobowych przez Gościa jest całkowicie dobrowolne, ale konieczne do dokonania zakupu usługi hotelowej.
§ 7
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.