Regulamin hotelu

Przyjazd 24 09- 2022
Wyjazd 25 09- 2022

§ 1

  1. Regulamin hotelu stanowi nowy element i stan infrastruktury.
  2. Usługi hotelowe sieciowe usługi noclegowe, gastronomiczne, rozrywkowe i inne, równoległe z profilem działalności.
  3. Opis, cennik usług noclegowych oraz opis ogólny usług znajduje się na stronie internetowej hotelu oraz w lokalizacji hotelowej.
  4. Regulamin jest integralną częścią umowy, do uzyskania dostępu do uzyskiwania dostępu do rezerwacji, przedpłata o wysokości 30% lub osiągnięcia uzyskania dostępu w hotelu. Rezerwacje powyżej 10 osób starszych są za grupowe i wymagane w każdym przypadku w razie występowania zadatku w wysokości 50% całej szerokości rezerwacji.​​​​​​​​​​​​​​​​

  5. ​​​​​​​​Anulowanie rezerwacji jest bezkosztowe, jeśli zostało zgłoszone co najmniej na 4 dni przed planowanym przyjazdem do Hotelu Stronie, zwrot nastąpi w ciągu 7 dni roboczych na podane konto. Rezerwacje grupowe mogą być anulowane co najmniej na 7 dni przed planowanym przyjazdem. ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

§ 2

  1. Doba hotel w dniu rozpoczęcia rozpoczynającego się, gdy zaczyna się o godzinie 11:00 w dniuu. Stosujesz możliwość wydłużenia doby hotelowej do 15:00, dnia uzgodnienia z recepcją hotelu. Koszt przedłużenia rezerwacji wynosi 50% oszczędności za dobę. O godzinie 15:00 naliczana jest opłata za całą dobę.
  2. Życzenie przedłużenia czasu trwania hotelowej Gość powinna wstawić do godz. 09:00 w dniu wymeldowania się. Recepcja potwierdza możliwość w zachowaniu spokoju.
  3. Podstawą do dnia Gościa jest przedstawienie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie meldunkowej.
  4. Hotel może od mówić gościa, który poprzednie pobyty pobyty pobyty pobyty rażąco na wasruszył regulamin hotelu wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub też gości albo szkodę na gościu, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób, jak zaił się spokój i spokój .
  5. Osoby nie zameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym jako Goście zameldowani w hotelu, między godziną 07:00 a 22.00 po uprzednim poinformowaniu hotelu.
  6. W hotelu ciszy nocna od godz. 22:00 do godz. 6:00. Hotel może odmówić usługi usług, która narusza tę zasadę.
  7. Niedozone jest w miejscu pokoju, nawet, jeśli nie utrzymywany jest okres, za który odpowiada w zapłata.
  8. Zabronione jest po pokojach lub pokojach w pokojach.
  9. Hotel może odmówić rzeczy, jeśli teraz chcesz powiedzieć dużo miejsca.
  10. Zasady odpowiedzialności za utratę lub rzeczy wniesione przez osoby, które mają się do tego, które mają przenieść przeniesienia prawa Cywilnego, przy czym hotel nie ponosić odpowiedzialności za bagaż bagażowy i inne rzeczy Gościa, wniesiony do hotelu, o ile nie zgłosiłeś się do przechowywania usług.
  11. Które mają pozostawione w pokojach Gości, które nie mają kosztować właściciele użytkownika. Producent określa urządzenie. W takiej sytuacji do dyspozycji hotelu przechowa przedmioty przez okres 3 miesięcy. Postanowienia tego czasu pozostawione przedmioty wystawne
  12. Gość ma pozostawić pozostawienie mu pokoju wraz z wyposażeniem w stanie niepogorszonym stanie. W sytuacji wystąpienia szkody, Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową po jej wystąpieniu.
  13. Gość ponosić jazdę materialną za opanowanie i sterowanie, zaistnieje jego zachowanie lub zachowanie przez niego.
  14. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub wadę lub innego depozytu na obsługę i za pozostawienie w nim.
  15. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe jest konieczne ze względu na stany, grzłek, i inne sprzęty, nie pokój hotelowy.
  16. W obiekcie, wliczając w pokojach gości i ogólnodostępne, porzucanie stanu palenia i substancji jest przeznaczone do wolnego miejsca lub miejsca do tego celu. W przypadku wychodzenia łamania zakazu palenia, obsługi obsługi elektronicznych pojazdów elektronicznych, monitorowania obsługi hotelu lub konfiguracji w zakresie informacji od innych osób przebywających w obiekcie, hotelu ma do nałożenia na Gościach prowadzących zajęcia, która wynosi 500 zł.
  17. W przypadku wystąpienia problemu przez Gościa rozwiązanie rozwiązanie, niestosowanie się do obsługi, nieodpowiedniego zachowania tj. Obraźne lub naprawione zachowanie pracowników i jego gościa, hotelowi zastrzega sobie prawo do odmowy usług oraz natychmiastowego wymeldowania Gościa bez możliwości odwrócenia sytuacji za pobyt.

§ 3

  1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W zastrzeżeniach dotyczących usług dotyczących usług prosimy o bezwzględną rejestrację. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja Hotelu.
  2. Pomieszczenia ogólnodostępne w hotelu monitorowanym za pomocą kamery.
  3. Dzieci do lat 14 mogą przebywać na terenie hotelu pod rodzicami.
  4. Wi-Fi dostępne jest na terenie całego obiektu. Hasło dostępne jest w recepcji.
  5. Hotelowy pośredniczy przekazywaniu napiw.ków w hotelu w artykułach
  6. Nie ma możliwości kontroli w obcej gotówce.

§4

  1. Gość hotelowy po występie w miejscu, w którym znajduje się karta magnetyczna, która będzie miała miejsce w swoim miejscu. Bez niej nie będzie możliwe tworzenie drzwi od zewnątrz. W razie potrzeby, ponieważ hotel ma swoją wizytę w usłudze hotelowej. Za zgubienie karty gość zostanie obciążony kwotą 30 zł.
  2. Informacja w historii odezwie się wspólnie, jeśli masz pokój nie można domknąć pomyślnie. W tej sytuacji personelu hotelu jest w uprawnionych do tego, wejść do pokoju i sprawdzić usterkę.
  3. Bez włożenia magnetycznego w wyznaczonym miejscu, światło w pokoju nie ma miejsca.

§ 5

Hotel Stronie zapewnia:

  1. Warunki wypoczynku i nieskrępowanego Gościa.
  2. Profesjonalną i uprzejmą obsługę, bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu.
  3. Zamiana pokoju (w miarę możliwości) bądź w inny sposób niedogodności w pokoju. 

W ramach bezpłatnych usług hotelowych ma:

  1. Budzić gościa o oznaczonej godzinie, na jego godzinę.
  2. Przechowywać bagaż gościa w jego pobytu w hotelu i krótko po wizycie, w celu tego celu wyznaczonym, o wstępnym zgłoszeniu przez Gościa tego faktury.
  3. Udziel informacji o przywilejach z pobytem Gościa w hotelu.
  4. Wymieniać ręczniki oraz pościel na życzenia Gościa po 3 dobie. Z powodu trwającej pandemii COVID-19 i zachowanych środków bezpieczeństwa przez nasz hotel, personel sprzątający zabierał śmieci spod drzwi lub dostarczał czystą pościelą i ręcznikiem pod pokój. Bez kontaktu z gościem. Prosimy o wcześniejszą informację w recepcji hotelowej. 

§ 6

  1. Postępowanie w Hotelu Stronie odbywa się zgodnie z zasadami zawartymi w Regulaminie.
  2. Wyrażenie zgody na wyrażenie zgody na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na wykonanie usługi hotelowej.
  3. Dane osobowe są chronione przez hotel na zasadach w ustawie o ochronie danych oraz danych na stronie internetowej oraz w polityce hotelowej.
  4. Podanie danych przez Gościa jest całkowicieformalne, ale konieczne jest nieistniejące usługi hotelowe. 

§ 7

  1. W przypadku problemów nieuregulowanych regulaminem mają zastosowanie przepisy dotyczące kodeksu cywilnego.

POKOJE DLA CAŁEJ RODZINY

Pokaż na mapie